14.05.13

5 slovenskih projektov nagrajenih s prestižnim Zlatim peresom

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev IABC je petim slovenskim projektom podelilo prestižno nagrado Zlato pero. Slovenija je po šestih regionalnih nagradah prejela še pet nagrad na svetovnem nivoju, kar nas še bolj utrjuje na prvem mestu med evropskimi državami po odličnosti komunikacijskih projektov.

Nagrado Zlato pero (Gold Quill) za komunikacijsko odličnost na svetovnem nivoju je prejelo kar pet komunikacijskih projektov iz Slovenije. Naša država je lanskoletno bero Zlatih peres v letošnjem letu ponovila in se na mednarodnem parketu tako ponovno izkazala. IABC Slovenija je s tem eno najuspešnejših poglavij znotraj mednarodne družine poslovnih komunikatorjev IABC.

Slovenski prejemniki nagrade Zlato pero 2013 so:

  • Ana Verčko Grilec in Anja Komatar Goodyear Dunlop Sava Tires, za projekt Pozor(!)ni za okolje v kategoriji Družbena odgovornost;
  • Urša Manček, Zavarovalnica Triglav, za projekt Očistimo gore v kategoriji Družbeni mediji;
  • Eva Pečovnik in Alenka Jakomin, Pristop ter Nina Kofler, Žito, za projekt Gorenjka sladka sporočila v kategoriji Komuniciranje blagovne znamke, naročnik skupina Žito;
  • Vita Kernel, Studio Kernel, za projekt Nove razsežnosti v kategoriji Komuniciranje z več deležniškimi skupinami, naročnik Zavarovalnica Triglav;
  • Aleksander Salkič in Žiga Fišer, Petrol, za projekt Energija našega ravnanja – nove vrednote in kodeks ravnanja družbe Petrol v kategoriji Interno komuniciranje.

Med 23. in 26. junijem bodo v New Yorku podelili prestižna Zlata peresa, ki jih IABC podeljuje že več kot 40 let. Barbka Pečar, predsednica IABC Slovenija je ob tem poudarila, da »slovenski komunikatorji v zadnjih letih dosegajo izstopajoče rezultate, kar je zelo spodbudno in, da so ponovno dokazali, da se z znanjem in ustvarjalnostjo zelo uspešno kosajo z mednarodno konkurenco«.

Gold Quill Award je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje mednarodno združenje IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja v svetovnem merilu. Prijave za omenjeno nagrado je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero za odličnost v komuniciranju lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.

 


Spremljajte IABC Slovenia

Facebook Twitter RSS novice